Hatékony belső e-mail kommunikáció

E-mail kommunikácó

hatékonyságának növelése workshop

A 30 perces díjmentes online workshop alatt, az amerikai hadsereg által is használt módszert osztunk meg, amelyet a gyakorlatban azonnal lehet alkalmazni, és gyors hatékonyságnövekedést eredményez a szervezeti belső E-mail kommunikációban.

Egy szervezet sikeres működésében nagy szerepe van a belső kommunikációnak. A mai világban az egyik leggyakoribb platform erre az online, email-ben történő kommunikáció, így ennek hatékonysága fontos szerepet tölt be a szervezet teljesítményében. Egy félreértett mondaton vagy rosszul megfogalmazott feladaton sok minden múlhat.

Tréningünk célja az ilyen félreértések elkerülése és a belső kommunikáció fejlesztése.

Mentsd meg csapatodat a plusz köröktől!

Tudatában vagy annak, hogy hány tisztázó email keletkezik naponta? Senki sem szeret ostobának tűnni a másik fél előtt, rengeteg időt energiát vesz el, mire az új tisztázó e-mail elkészül, és kiküldésre kerül.

Nem lett leírva...
A következmény egyértelmű, az, hogy ki mire emlékszik a telefonálásból, az nem.

A nem strukturált E-mailes kommunikáció során, a felek sok esetben eljutunk arra a pontra, amikor telefont ragadnak, hiszen válaszokra, döntésre van szüksége a két félnek. A türelmetlenség oda vezet, hogy a megállapodást nem rögzíti egyikük sem.

“Az emberek cégekhez csatlakoznak, de emberek miatt lépnek ki”

Felmérések szerint, a távozás oka, több mint 50%-ban a frusztráltság. Megfelelő kommunikációval, az elvárások tisztázásával, a delegálás és számonkérés pontosításával, ez a százalék csökkenthető.

Teremts igazságos légkört

A félreértések, gumiszabályok miatt, értékes kulcsemberek szorulnak a perifériára. Az ő szakértői véleményük eltűnik, mert az E-mail kommunikációs csatornából érkező adatfeldolgozás szabályozatlan.

Tudd meg, mit gondolnak a cégről az alkalmazottak

A vezetők ritkán kapnak valós visszajelzést a csapatuktól, ennek pedig a tekintély és a bizalom esik áldozatául, egy jól kialakított “tiszta” E-mail váltás, a korrekt visszajelzést is megkönnyíti, a konstruktív vitának az alapját képezheti, egy-egy objektív levél.

Félinformációk alapján nem lehet céget vezetni - valós adatokra van szükséged!

TÉNY: Egy 8-10 fős csapat is már tele van rejtett, kimondatlan kommunikációs és szervezési problémákkal – mert emberek vagyunk. Ha kivesszük a szubjektivitást a levelezésből maradnak a tények.

Minden csapat működésében eljön a pillanat, amikor ideje szintet lépni. Ez az egyszerűen bevezethető, könnyen követhető módszer igazán nagy eredményeket hoz, kis és nagy szervezetek esetében egyaránt.

A hadseregben egy rosszul formázott e-mail lehet a különbség az elvégzett/sikeres küldetés és a küldetés kudarca között.

Megtanuljuk hogyan lehet strukturálni az e-maileket a feladat sikerének maximalizálása érdekében. A katonai területen jól bevált tanulságokat alkalmazzuk azokra az e-mailekre is, amelyeket a szervezeten belüli munkavégzés hatékonyságának és eredményességének támogatására fejlesztettünk ki!

AZ EMAIL CÉLJA A GYORS, RÖVID, SALLANGMENTES ÉS HATÉKONY KOMMUNIKÁCIÓ.

Az e-mail manapság már a vállalati kommunikáció alapvető és nélkülözhetetlen részét képezi. Ügyfelekkel, partnerekkel, kollégákkal és a vezetőséggel egyaránt folyhat digitális formában a kommunikáció, melynek során – akárcsak a személyes interakciók alkalmával – érdemes betartanunk bizonyos szabályokat, vagyis az úgymond etikettet.

Az e-mailben történő kommunikációnak rengeteg előnye van: dokumentálható, visszakereshető és rugalmasságot biztosító – csak, hogy néhányat említsünk. Mindezek ellenére mégis sok félreértésnek, konfliktusnak, nézeteltérésnek a forrása, mivel az írásos kommunikáció azért mégiscsak sokkal kevésbé személyes, és nem biztos, hogy minden esetben oly módon kifejezni magunkat, ahogy azt szóban tennénk.

Tóth Gábor vagyok, tréner, jogász, közgazdász a Multibridge Kft és a MULTIVEZETŐ program tulajdonosa.

398 megtartott értékesítői és hatékonyságnövelési “tréninggel a lábamban” azt ajánlom és javasolom,

  • Ha csak azokat a hibákat nem követik/követitek el amit én már igen, nyert a helyzet
  • Tartozik/tartozol magadnak annyival hogy a CSW programot kipróbálod és lehajolsz azért a két számjegyű hatékonyság %-ért amit a nem alkalmazás során elveszítünk, elveszítesz…pontosabban a vállalkozásod és az ügyfeleid elveszítenek.

„Lépést tartani? Nem elég. Lépéselőnybe kell kerülni!”

Vallom, hogy a percről percre változó üzleti környezetben csak azok a vállalkozások képesek tartósan a siker útjára lépni, folyamatos fejlődést elérni, amelyek a szervezeten kívüli szűkebb és tágabb gazdasági, piaci környezetüket és lehetőségeiket folyamatosan monitorozzák, valamint a szervezeten belüli emberi és tárgyi erőforrásaikat mobilizálni, fejleszteni tudják.

Csak azok a szervezetek képesek tartósan kiváló teljesítményt nyújtani, amelyek

  • szervezetük sajátos struktúráját, működését,
  • infrastrukturális támogatottságát,
  • és a szervezetet működtető emberi erőforrás fejlesztését


egymással szervesen kapcsolódó egységként kezelik a változási folyamatokban. Ahol felismerik az emberi munkaerő értékét, folyamatosan fejlesztik, ott befektetnek a megújulásba, változó környezeti igényekhez való gyors alkalmazkodásba és középtávon a befektetés megtérülésébe, teljesítmény és motiváció növelésébe, a fluktuáció csökkentésébe.