MBSR-well-being
A mindfulness maga a tudatos jelenlét. Tudatosan jelen vagyunk abban, ami itt és most történik velünk – a testünkben és a tudatunkban. Amikor belső történéseinkre
A 16 tanórás (2 napos) képzés a résztvevők általános kommunikációs műveltségének növelését, valamint specifikus kapcsolatépítési kompetenciákinak fejlesztését célozza, illetve hozzájárul a kommunikációs tudatosság fejlődéséhez, a kommunikációs eszköztár bővítéséhez, mely által a résztvevők eredményesebbek lesznak üzleti partnereikkel folytatott kapcsolatépítésben.
A 4 x 1,5 órás modul célja, hogy a részvevő szituációs és szerepjátékok segítségével elsajátítsa, miként lehetséges olyan ügyfélélményt (customer experience) nyújtani, mely növeli ügyfele elégedettségét és elköteleződését. További cél az együttműködő és problémamegoldó készség fejlesztése, az ügyfélszenzitivitás növelése, valamint olyan technikák elsajátítása, melyek növelik az értékesítési élményt.
A 4 x 1,5 órás modul célja, hogy a részvevők szituációs gyakorlatok és szerepjátékok segítségével képesek legyenek az önérvényesítő magatartás tudatos, személyre szabott kialakítására, a különböző kommunikációs stílusok megkülönböztetésére, az érdekérvényesítésre az együttműködés mértékének függvényében, valamint megismerjék és elsajátítsák a hatékony kommunikáció építőköveit.
A 8 x 1,5 órás csoportos tréning díja 50.000 Ft/fő + Áfa
Adatkezelési és adatvédelmi szabályzatunkat ide kattintva olvashatod el.
A mindfulness maga a tudatos jelenlét. Tudatosan jelen vagyunk abban, ami itt és most történik velünk – a testünkben és a tudatunkban. Amikor belső történéseinkre
Jane Mouton és Bobert Blake egy tanácsadócégben dolgoztak együtt. A cég profilja a szervezeti diagnózisalkotás volt, a két szakember sok különböző vezetővel és szervezeti kultúrával
Bárkinek, aki nem hisz a vezetői személetmódváltásban, most egy bizonyító erejű történetet hozunk. Talán egyetértünk abban, hogy az Amerikai Egyesült Államok hadserege az egyik legnagyobb