vistaverde.hu
Vista Verde fekvő logó

Coach képzés online formában

A képzés díja: 390.000 Ft + 27% Áfa (Bruttó 495.300 Ft)

Early Bird kedvezményes díj 2024. szeptember 01-ig: 340.000 Ft +27% Áfa (Bruttó 431.800 Ft)

 

130 óra, 20 tananyag egység

 Az oktatás Online, élő, Zoom felületen, türténik, keddi napokon 13:00 – 16:00 között, 2 x 1,5 óra / alkalom. Az online alkalmakon folyamatos kommunikációra lesz lehetőség.

Az online alkalmak dátumai

1.  alkalom:  2024. 09. 24., kedd

3. alkalom:  2024. 10. 01., kedd

5. alkalom:  2024. 10. 08., kedd

7.  alkalom:  2024. 10. 15., kedd

9.  alkalom:  2024. 10. 22., kedd

11. alkalom:  2024. 11. 05., kedd

13. alkalom: 2024. 11. 12., kedd

15. alkalom: 2024. 11. 19., kedd

17.  alkalom: 2024. 11. 26., kedd

19.  alkalom: 2024. 12. 03., kedd

E-tananyag, online szakmai könyvtár, Google Drive felületen – Csütörtökönként elérhető (videók, szakmai jegyzetek, tananyagok, tesztek, tanulmányok)

 

2. alkalom: 2024. 09. 26., csütörtök

4. alkalom: 2024. 10. 03., csütörtök

6. alkalom: 2024. 10. 10., csütörtök

8. alkalom: 2024. 10. 17., csütörtök

10. alkalom: 2024. 10. 24., csütörtök

12. alkalom: 2024. 11. 07., csütörtök

14. alkalom: 2024. 11. 14., csütörtök

16. alkalom: 2024. 11. 21., csütörtök

18. alkalom: 2024. 11. 28., csütörtök

20. alkalom: 2024. 12. 05., csütörtök

Mentorprogram bevezetése

Mentorprogram bevezetése

„Elméletet csak a gyakorlat mestere taníthat.”
Max Reger

Mit kínálunk?

Mentorrendszer
megtervezése

Mentorok
kiválasztása

Mentorok
betanítása
Mentorok egyéni
fejlesztése
Mentorrendszer
bevezetése

célok, módszer kiválasztása

szociometria

tréning

coaching

folyamat irányítása

A mentor szinonimája a pártfogó, aki egy idősebb és tapasztaltabb személy révén jó tanácsokkal segíti mentoráltját. A mentor a munkatárs szakmai útját egyengeti, különösen egy új munkavállaló beilleszkedése és karrierépítése során foglal el kulcsszerepet ez a fajta támogatási forma. A mentor segíti az új belépőt a szakmai feladatok megismerésében, a feladatköréhez tartozó tapasztalatok megszerzésében, s emellett fejleszti a mentorált készségeit.

Az elvárásokkal ellentétben az új munkavállalók általában nem rendelkeznek már a belépés pillanatában az összes tulajdonsággall és készséggel, melyek a sikeres munkavégzéshez és a hosszútávú együttműködéshez szükségesek. Ezeknek a tapasztalatoknak a megszerzéséhez időre van szükség. A mentorprogram ezt az időt csökkenti le, ráadásul bevezetésével jóval magasabb személy-munka összeillést lehet elérni, mint egy spontán beilleszkedési folyamattal, ami magasabb teljesítményt, elégedettséget és elköteleződést jelent. 

Mit nyer cége a mentorprogram bevezetésével?

A mentorálás sokat segítheti a szervezeti szocializációban a következők számára:

  • új belépők
  • fiatal pályakezdők
  • fiatal menedzser jelöltek, akiktől sokat várnak
  • női vezetők
  • kisebbséghez tartozó munkatársak

A mentorálás folyamata

Kapcsolatfelvétel

Döntés a mentorálás jellegéről

Egyéni fejlesztési terv készítése

Mentori értékelés

Mentorálás kereteinek, módszereinek tisztázása

Megerősítés
Fejlesztés
Változás

Konkrétumok megbeszélése

Visszajelzés

  1.  A rendszer céljának, az elvárásoknak a meghatározása – tényleg arra az adott rendszerre van-e szükség.
  2.  A rendszerrel kapcsolatos attitűdök feltárása – kommunikálása.
  3.  A rendszer bevezetésének következményének a meghatározása
  4.  A rendszer kidolgozásában résztvevők meghatározása.
  5.  Szempontok definiálása (pl. Mentorrendszernél: ki lehet mentor, mik a kötelezettségei stb.; TÉR-nél: célok, mutatószámok, kompetenciák, stb.)
  6.  Megfelelő módszer kiválasztása.
  7.  A folyamat meghatározása.
  8.  A rendszer kidolgozásának lépései.
  9.  A rendszerrel kapcsolatos tudnivalók kommunikálása a szervezetben (mi a célja, mi lesz a következménye).
  10.  A rendszer elfogadtatása.
  11.  A résztvevők felkészítése.
  12.  Dokumentáció.
  13.  A rendszer felülvizsgálata, karbantartása
  14.  Utánkövetés.
  • A célok tisztázottsága
  • A vezetés elkötelezettsége.
  • Nyitottság és részvétel
  • A résztvevők felkészítése, képzése
  • Adminisztratív hatékonyság
  • A rendszer felülvizsgálata, nyomon követése
  • A szervezet kultúrája
  • A rendszer rugalmassága: a résztvevők elvárásaihoz való alkalmazkodás
Előzetes tudás felmérés

VEZETŐI
TRÉNINGEK

360 fokos értékelés

DIAGNOSZTIKAI ESZKÖZÖK

Csoportfejlesztés

ÉLMÉNY ALAPÚ CSOPORTFEJLESZTÉS

PREZENTÁCIÓS TECHNIKÁK

ÉRTÉKELÉSI RENDSZER BEVEZETÉSE