IM által engedélyezett képzés, (10 kreditpont)
Kinek javasoljuk?
Annak, aki emberekkel foglalkozik, különösen vigyáznia és figyelnie kell önmagára, érzéseire, kommunikációjára. Fokozottan igaz ez azokra, akik a mediáció során nap mint nap nagy érzelmi hőfokú konfliktushelyzetekben közvetítenek a felek között. A mediátor képzés után ezért nagy szükség van arra, hogy szakmai személyiségünket is karbantartsuk.
Ha szeretnénk megérteni, hogy
Mi bosszant fel minket, mi az, amivel nem vagyunk képesek megbirkózni, mit csinálhatnánk tudatosabban, hogyan őrizhetjük meg erőnket és elkötelezettségünket, hol tartunk a pályánkon?
A napi munka sodrásában nem mindig van lehetőségünk arra, hogy ezeket a kérdéseket önmagunknak feltehessük. A továbbképzés során nem csak önmagunkkal tudunk elbeszélgetni ezekről a témákról, hanem hasonló cipőben járó kollégákkal dolgozunk és fejlődünk együtt.
Ízelítő a tematikából:
- Önismeret, mint mediátori kompetencia
- A mediátor készségei, az én készségeim
- Érzelmi intelligencia a mediációban
- Kommunikáció – én üzenetek megfogalmaztatása
- Erős érzelmek megjelenése, kezelésük
- Életszemlélet, rejtett forgatókönyveink
- Megfelelési vágy – segítő szindróma
- Kiégés és megelőzésének lehetséges módjai