vistaverde.hu
Vista Verde fekvő logó
People Management

„A jó vezető arra biztatja követőit, hogy azt mondják el neki, amit tudnia kell, ne pedig azt, amit hallani akar.”

John C. Maxwell

People Management – Vezetőfejlesztés a gyakorlatban

Sikeres vezetés – személyre szabott megközelítéssel

A mai, folyamatosan változó üzleti környezetben a vezetői szerep komoly kihívásokkal jár. A vezetőnek egyszerre kell stratégiai gondolkodónak, hiteles kommunikátornak, motiváló személyiségnek és konfliktuskezelőnek lennie – mindezt egy időben, egy csapat élén, változatos szervezeti elvárások között.

A Vista Verde People Management programja éppen ezekre a kihívásokra ad választ. Olyan vezetőfejlesztési és szervezetfejlesztési támogatást kínálunk, amely az Ön vállalatának és vezetőinek valós igényeire épül. Nem sablonképzésekben gondolkodunk – nálunk az első lépés mindig az alapos igényfelmérés.

Az alábbi kérdések közül Önre is igaz valamelyik?

  • Úgy érzi, csapata teljesítménye elmarad a benne rejlő lehetőségektől?
  • A vezetők szerepe, felelősségi köre nincs kellően tisztázva a szervezeten belül?
  • Gyakoriak a félreértések, konfliktusok vagy a motiváció hiánya?
  • A delegálás, visszajelzés vagy számonkérés nem működik hatékonyan?
  • Úgy tapasztalja, hogy vezetőként túl nagy a nyomás, és nehéz egyensúlyt teremteni a feladatok és az emberi tényezők között?

Ha bármelyik kérdés ismerősen cseng, a People Management programunk Önnek szól.

  • Személyre szabott képzési tematika, amely az adott szervezet működésére, céljaira és kihívásaira épül
  • Egyéni és csoportos fejlesztési lehetőségek, akár személyesen, akár online formában
  • Gyakorlati szemléletű foglalkozások, amelyek közvetlenül alkalmazható eszközöket és módszereket adnak
  • Elmélyült munka az önismeret, érzelmi intelligencia, kommunikáció, motiváció és döntéshozatal terén
  • Tartós szemléletformálás – nem csak ismereteket, hanem készségeket is fejlesztünk

A képzés tematikája, választható témái:

  • Vezető a szervezetben
  • Milyen a jó vezető? – helyzetfüggő vezetés, vezetői karizma
  • Csapat – különböző személyiségtípusok találkozása
  • Vezetői én-kép, karizma, EQ és önismeret
  • A motiváció pszichológiája, módszertana és eszköztára
  • Döntéshozatal kihívásai, stratégiája, Tárgyalástechnika
  • Konfliktuskezelési stratégiék – Problémafókuszú konfliktuskezelés
  • Hatékony, érdekérvényesítő kommunikáció – asszertivitás
  • Konstruktív delegálás, számonkérés, visszajelzés
  • Időmenedzsment – az idő, mint a hatékonyság legfontosabb összetevője
  • Stresszkezelés, kiégés, reziliencia

Országosan elérhető, online és személyes formában

A Vista Verde People Management programja az egész országban elérhető – legyen szó budapesti központi irodáról vagy vidéki telephelyről, személyes és online formában is biztosítjuk a magas szintű szakmai támogatást.

A következő lépés az Ön kezében van

A változás az első lépéssel kezdődik – kérje ajánlatunkat, és induljon el egy hatékonyabb, tudatosabb vezetői működés felé.

👉 Töltse ki az űrlapunkat vagy lépjen kapcsolatba velünk, hogy közösen feltérképezzük, milyen vezetőfejlesztési megoldás szolgálná legjobban az Ön szervezetét.

Mit is jelent pontosan a "People management"?

A gördülékeny munkafolyamat fő támogatója a megfelelő munkahelyi légkör, aminek a kialakítása nagyrészt a People Managementtel foglalkozó kollégák felelőssége (természetesen annak a vezetőnek is felelőssége, aki nem foglalkozik a témával). Mivel ez döntő mértékben személyiségközpontú tevékenység, ezért fontos önismereti alapokon fejleszteni az EQ-t és szélesíteni, tudatosítani az észlelési tartományt. Pl. időben észre kell vennie, ha egy beosztott motiválatlan, fásulttá válik, vagy perifériára kerül. Megfelelő motiválást, incentívet találni jutalom gyanánt, a kolléga értékrendjétől függően akár hasznos képzési lehetőséget felkínálni, a felelősségi kört átalakítani (bővíteni vagy szűkíteni). Ezek egytől egyig olyan feladatok, amik kihívást jelentenek pszichológiai szempontból is a vezető számára, de a megelőzés még így is jobb megoldás, mint felvenni és kitanítani egy új kollégát.

Emberekkel foglalkozni nem kis kihívás, hiszen mindegyikük más. Kellő türelem, emberismeret, érzelmi intelligencia, háttértudás, elkötelezettség, motiváló attitűd, odafordulás és asszertív kommunikációs készség (de még folytathatnám a sort) nélkül szinte lehetetlen képviselni és koordinálni egy csapatot.

A People management tréning ezt a „lehetetlen küldetést” hivatott testközelibbé tenni.

  • „Ezt a képzést sokkal több vezetőnek kellene hallania, minden nap tanultam olyat, amit másnap már alkalmaztam is.”
  • „A vezetői kompetencia, mint kifejezés értelmet nyert, magabiztosabban adom ki a feladatokat, és ezt már vissza is jelezték a kollégák.”
  • „Mostmár látom, hogy az önismeret és a vezetés nagyon is összefügg”
  • A cégemet hosszútávú stratégiák szerint fogom vezetni, a döntések meghozatalára, időpontokat tűzök ki és ezt megkövetelem a kollégáimtól is.”
  • „Ahhoz, hogy változtatni tudjunk és fejlődhessünk, kellett ez a tanfolyam.”
  • „Egy jó vezetői működéshez  kell az intelligencia tudatos fejlesztése, sok információt kaptam a képzésen, minden percét élveztem.”
  • Nem gondoltam, hogy a 20 éves tapasztalatomat ki tudják egészíteni, de elmondhatom, hogy ezek a kutatások sokmindent más megvilágításba helyeztek.”
  • „Sokat tanultam a vezetésről, a legviccesebb, hogy a kamasz gyerekeimnél is használni fogom a tudást, amit itt kaptam.”
  • „Érdemes volt eljönnöm, sok tréningen voltam már, de ennyire profi tréner párost még nem láttam.”
  • „A legtöbb dolgot már tanultam, ez a három nap most rendszerezte a tudásomat és az összefüggésekre jobban tudok figyelni.”
  • „A számonkérést általában nem alkalmaztam, mert úgy gondoltam mindenki tudja mi a dolga, most megtanultam, hogy az nem pont így van.”

People management

KÉPZÉSEINKEN OKTATÓ TRÉNEREK

H. Mónika

Hevesi Mónika

+36 30 281 4856

A multinacionális cégek világából érkezve, 17 éve dolgozom a kommunikáció különböző területein. Ez idő alatt mind vezetőként, mind oktatóként, trénerként, az utóbbi időben pedig coach-ként is kipróbálhattam magam. Egy, a pénzügyi szférában piacvezető cég márkakommunikációja és szervezeti belső kommunikációja mellett a cég 1400 fős Értékesítési Hálózatában és közel 80 fős Contact Centerében dolgozó kollégák oktatásával és tréningjével is foglalkoztam. Így több száz eladástechnikai, értékesítői, kommunikációs, konfliktuskezelési, és vezetői kompetenciák erősítésével kapcsolatos tréning megtartása van már a tapasztalataim között.

Coachként a következő mondás jut eszembe:

„Minden sikeres Férfi mögött áll egy erős Nő”. Ennek analógiájára úgy gondolom: „Minden sikeres Vezető mögött áll egy coach”. Én is ebben hiszek, és ezt tapasztaltam meg az üzleti életben is. Life Coachként az értő, őszinte figyelemben hiszek. Ezért is lettem Coach, mert hiszek abban, hogy ebben a rohanó világban az egyik legnagyobb kincs a figyelem.

Coachként én is ezt tartom a legnagyobb értéknek, illetve azt, hogy erre képesek vagyunk. A figyelem és a minőségi idő ajándék, és úgy gondolom, nem vagyok egyedül azzal az attitűddel, hogy szeretek adni!

Egy, a pénzügyi szférában piacvezető cég márkakommunikációja és szervezeti belső kommunikációja mellett a cég 1400 fős Értékesítési Hálózatában és közel 80 fős Contact Centerében dolgozó kollégák oktatásával és tréningjével is foglalkoztam. Így több száz eladástechnikai, értékesítői, kommunikációs, konfliktuskezelési, és vezetői kompetenciák erősítésével kapcsolatos tréning megtartása van már a tapasztalataim között.

Kedvenc témáim között szerepel az önismeret erősítése és a személyiségtipológia. Célom, hogy az általam tartott tréningeken a résztvevőket egy vidám, élményekkel teli tanulás folyamatában kísérjem, amelyben felfedezhetik önmagukat, megtalálhatják erősségeiket és saját, valamint vezetőként csapatuk motivációját, melynek hatására sikeresebbek lehetnek mind a munkájukban, mind pedig a magánéletükben egyaránt.

Kovács Zoltán

Kovács Zoltán

+36 70 321 1869

A Vista Verde tulajdonosaként és ügyvezető igazgatójaként fontos számomra, kedvenc feladataim közé tartozik az új trendek, ismeretek felkutatása, illetve ezek magas színvonalú beintegrálása képzési palettánkba.

Coachként, segítőként, az elmúlt években sok területen volt alkalmam tapasztalatot szerezni, multinacionális és kisvállalati környezetben dolgozókkal, magánszemélyekkel, nagy tapasztalattal rendelkezem a probléma feltárás és definiálás terén. Az elmúlt 10 évben az önismeretem fejlesztésére fektettem nagy hangsúlyt, ezáltal tudok könnyebben belehelyezkedni a kliensem helyzetébe.

Tréneri szerepemben évente több mint 1000 órát töltök, és elmondhatom, hogy a csoportokkal töltött idő az egyik legenergizálóbb tevékenységem.

A szükséglet alapú konfliktuskezelés elterjesztése lett az egyik fő célom, igazi öröm látni azt amikor az üléseken megvalósul a szemléletmód váltás, amikor a módszertan szerint elkezdjük alkalmazni az Alternatív Vitarendezést.  A mediáció szolgáltatást és tanítást 8 éve végzem kollégáimmal, ezidő alatt folyamatosan „tanulom magam”. 

A veszteséggel élőket, ill. a különböző folyamatokat kudarcként megélő klienseimet támogatom a folyamat során.

Segítőként, kedvenc területeim:

Önismeret, önbizalom növelése

  • Munka és magánélet egyensúlya
  • Elakadások feltárása
  • Személyes hatékonyság, tudatosság növelés
  • Kiégés megelőzése és kezelése, Stresszkezelés

Mit nyer cége?

Helyszín és időpont

Helyszín:

  • Vista Verde Oktatási Központ iroda: 1085 Budapest, József krt. 37-39., IV. em.
  • Vagy igény szerint egy előre megbeszélt, kihelyezett helyszínen

Időpont: Egyéni egyeztetést követően

A People Managent tréning díja

Kérjük töltse ki az ajánlatkérő űrlapunkat, keresni fogjuk a megadott elérhetőségen, majd az igényfelmérést követően egyedi árajánlatot küldünk!

Az árajánlat elkészítése díj- és kötelezettség mentes, melyet megelőz egy személyes vagy telefonos konzultáció.

Kérem töltse ki ajánlatkérő űrlapját.


    Adatkezelési és adatvédelmi szabályzatunkat ide kattintva olvashatod el.

    DIAGNOSZTIKAI ESZKÖZÖK

    CSAPATÉPÍTŐ TRÉNING

    VEZETŐI
    IRÁNYTŰ