„A jó vezető arra biztatja követőit, hogy azt mondják el neki, amit tudnia kell, ne pedig azt, amit hallani akar.”

John C. Maxwell

Módszertanilag megalapozott fejlesztést nyújtunk Önnek és kollégáinak, arról, hogyan kezeljék hatékonyabban beosztottjaikat, hogyan legyenek megértőek ugyanakkor határozottak. Napjainkban ez egy erőteljes követelmény a vezetők irányába, ugyanakkor nem alapértelmezett a működtetése. 

Tréningünk során a résztvevő fejlesztheti az olyan alapvető vezetői kompetenciáit, mint a delegálás, számonkérés és a visszajelzés adás. Sorolhatnánk a sok-sok dilemmát, ami az operatív döntéseken túl, nap mint nap a vezető elé tárul, éppen ezért, a fejlesztés során ezeket is feltárjuk, hiszen a feltárt és jól megfogalmazott problémákra lehet hatékony megoldást találni.

Ismerje meg tőlünk a People Management legfontosabb elemeit, és mi iparági és cégspecifikus szimulációs gyakorlaton keresztül készítjük fel a résztvevőt, azokra az eseményekre, melyekre felkészülten, stratégia mentén kell reagálni.

Jó eredményeket tudunk elérni, amennyiben az alábbi pontokból néhány már felismerhető a szervezetben:

    • a vezető úgy érzi, a munkavállalói már nem olyanok mint régen, már nem motiváltak
    • az általános elégedettség csökken, a csapaton belül megjelentek a “kritikusok”
    • a munkahelyi légkör romlik, vagy stresszes, a munkavégzés már nyomasztónak tűnik
    • a vezető visszajelzései nem érnek célba, már nem tudják, vagy nem akarják megérteni a célkitűzéseket 
    • jelei vannak az érdekcsoportok kialakulásának, klikkesedésnek
    • a fenti tényezők következtében a csapat teljesítménye csökken
    • probléma elemzés helyett, elkezdődött az egymásra mutogatás
  •  
  • Várjuk árajánlat kérését.

Mit is jelent pontosan a "People management"?

A gördülékeny munkafolyamat fő támogatója a megfelelő munkahelyi légkör, aminek a kialakítása nagyrészt a People Managementtel foglalkozó kollégák felelőssége (természetesen annak a vezetőnek is felelőssége, aki nem foglalkozik a témával). Mivel ez döntő mértékben személyiségközpontú tevékenység, ezért fontos önismereti alapokon fejleszteni az EQ-t és szélesíteni, tudatosítani az észlelési tartományt. Pl. időben észre kell vennie, ha egy beosztott motiválatlan, fásulttá válik, vagy perifériára kerül. Megfelelő motiválást, incentívet találni jutalom gyanánt, a kolléga értékrendjétől függően akár hasznos képzési lehetőséget felkínálni, a felelősségi kört átalakítani (bővíteni vagy szűkíteni). Ezek egytől egyig olyan feladatok, amik kihívást jelentenek pszichológiai szempontból is a vezető számára, de a megelőzés még így is jobb megoldás, mint felvenni és kitanítani egy új kollégát.

Emberekkel foglalkozni nem kis kihívás, hiszen mindegyikük más. Kellő türelem, emberismeret, érzelmi intelligencia, háttértudás, elkötelezettség, motiváló attitűd, odafordulás és asszertív kommunikációs készség (de még folytathatnám a sort) nélkül szinte lehetetlen képviselni és koordinálni egy csapatot.

A People management tréning ezt a “lehetetlen küldetést” hivatott testközelibbé tenni.

Mit nyer cége?

Helyszín és időpont

Helyszín:

  • Vista Verde Oktatási Központ iroda: 1085 Budapest, József krt. 37-39., IV. em.
  • Vagy igény szerint egy előre megbeszélt, kihelyezett helyszínen

Időpont: Egyéni egyeztetést követően

A People Managent tréning díja

Kérjük töltse ki az ajánlatkérő űrlapunkat, keresni fogjuk a megadott elérhetőségen, majd az igényfelmérést követően egyedi árajánlatot küldünk!

Az árajánlat elkészítése díj-és kötelezettség mentes! 

Kérem töltse ki ajánlatkérő űrlapját.


    Adatkezelési és adatvédelmi szabályzatunkat ide kattintva olvashatod el.

    DIAGNOSZTIKAI ESZKÖZÖK

    CSAPATÉPÍTŐ TRÉNING

    VEZETŐI
    IRÁNYTŰ