vistaverde.hu
„A jó vezető arra biztatja követőit, hogy azt mondják el neki, amit tudnia kell, ne pedig azt, amit hallani akar.”
John C. Maxwell
Módszertanilag megalapozott fejlesztést nyújtunk Önnek és kollégáinak, arról, hogyan kezeljék hatékonyabban beosztottjaikat, hogyan legyenek megértőek ugyanakkor határozottak. Napjainkban ez egy erőteljes követelmény a vezetők irányába, ugyanakkor nem alapértelmezett a működtetése.
Tréningünk során a résztvevő fejlesztheti az olyan alapvető vezetői kompetenciáit, mint a delegálás, számonkérés és a visszajelzés adás. Sorolhatnánk a sok-sok dilemmát, ami az operatív döntéseken túl, nap mint nap a vezető elé tárul, éppen ezért, a fejlesztés során ezeket is feltárjuk, hiszen a feltárt és jól megfogalmazott problémákra lehet hatékony megoldást találni.
Ismerje meg tőlünk a People Management legfontosabb elemeit, és mi iparági és cégspecifikus szimulációs gyakorlaton keresztül készítjük fel a résztvevőt, azokra az eseményekre, melyekre felkészülten, stratégia mentén kell reagálni.
Az önismeret tudást ad, és ezzel képessé tesz jobb döntések meghozatalára, hogy változhassunk és fejlődhessünk. Egy vezetői működés sikerességét, a legfőbb vezetői kompetenciákon kívül, a vezető önismerete és az érzelmi intelligencia tudatos fejlesztése határozza meg. Ezt az állítást a gyakorlat és a legújabb kutatások is igazolják, tehát elmondhatjuk, hogy ezek képezik a vezetés táptalaját, így a vezetőfejlesztést érdemes ezzel kezdeni.
A vezetők frusztráltsága a Home Office során az esetek 90%-ban az ellenőrizhetetlenségre vezethető vissza. További nehézség a munkavállalók elérhetetlensége, vagyis a kommunikációs nehézség okozza.
Az otthoni munkavégzés nagyobb összeszedettséget, és átgondoltabb feladatkiosztást vár el a vezetőktől. Magas frusztrációt okozhat továbbá az otthoni munkavégzés szabályainak kialakításakor a szervezeti politika és kultúra, valamint a beosztottak elvárásainak az ütközése. Ahogy a vezetők számára, úgy a beosztottak számára is magas stresszt okoznak a nem megfelelően átbeszélt és kommunikált keretek.
Jó eredményeket tudunk elérni, amennyiben az alábbi pontokból néhány már felismerhető a szervezetben:
A gördülékeny munkafolyamat fő támogatója a megfelelő munkahelyi légkör, aminek a kialakítása nagyrészt a People Managementtel foglalkozó kollégák felelőssége (természetesen annak a vezetőnek is felelőssége, aki nem foglalkozik a témával). Mivel ez döntő mértékben személyiségközpontú tevékenység, ezért fontos önismereti alapokon fejleszteni az EQ-t és szélesíteni, tudatosítani az észlelési tartományt. Pl. időben észre kell vennie, ha egy beosztott motiválatlan, fásulttá válik, vagy perifériára kerül. Megfelelő motiválást, incentívet találni jutalom gyanánt, a kolléga értékrendjétől függően akár hasznos képzési lehetőséget felkínálni, a felelősségi kört átalakítani (bővíteni vagy szűkíteni). Ezek egytől egyig olyan feladatok, amik kihívást jelentenek pszichológiai szempontból is a vezető számára, de a megelőzés még így is jobb megoldás, mint felvenni és kitanítani egy új kollégát.
Emberekkel foglalkozni nem kis kihívás, hiszen mindegyikük más. Kellő türelem, emberismeret, érzelmi intelligencia, háttértudás, elkötelezettség, motiváló attitűd, odafordulás és asszertív kommunikációs készség (de még folytathatnám a sort) nélkül szinte lehetetlen képviselni és koordinálni egy csapatot.
A People management tréning ezt a „lehetetlen küldetést” hivatott testközelibbé tenni.
Helyszín:
Időpont: Egyéni egyeztetést követően
Kérjük töltse ki az ajánlatkérő űrlapunkat, keresni fogjuk a megadott elérhetőségen, majd az igényfelmérést követően egyedi árajánlatot küldünk!
Az árajánlat elkészítése díj-és kötelezettség mentes!
Adatkezelési és adatvédelmi szabályzatunkat ide kattintva olvashatod el.