Vezetői egyensúly az emberek és feladatok között
Jane Mouton és Bobert Blake egy tanácsadócégben dolgoztak együtt. A cég profilja a szervezeti diagnózisalkotás volt, a két szakember sok különböző vezetővel és szervezeti kultúrával
A 16 tanórás (2 napos) képzés a résztvevők általános kommunikációs műveltségének növelését, valamint specifikus ügyfélkezelési kompetenciáinak fejlesztését célozza, illetve hozzájárul a kommunikációs tudatosság fejlődéséhez, a kommunikációs eszköztár bővítéséhez, mely által a résztvevők eredményesebbek lesznek az ügyfélélmény növelésében.
A 4 x 1,5 órás modul célja, hogy a résztvevők – szituációs szerepjátékok, gyakorlatok segítségével- megismerjék és elsajátítsák a tárgyalások jellemzőit, azok eredményességét hatékonyan növelő eszközeit, valamint alkalmazni és hasznosítani tudják a partner kritikáját és véleményét.
A 4 x 1,5 órás modul célja, hogy a részvevők szituációs gyakorlatok és szerepjátékok segítségével képesek legyenek az önérvényesítő magatartás tudatos, személyre szabott kialakítására, a különböző kommunikációs stílusok megkülönböztetésére, az érdekérvényesítésre az együttműködés mértékének függvényében, valamint megismerjék és elsajátítsák a hatékony kommunikáció építőköveit.
A 8 x 1,5 órás csoportos tréning díja 50.000 Ft/fő + Áfa
Adatkezelési és adatvédelmi szabályzatunkat ide kattintva olvashatod el.
Jane Mouton és Bobert Blake egy tanácsadócégben dolgoztak együtt. A cég profilja a szervezeti diagnózisalkotás volt, a két szakember sok különböző vezetővel és szervezeti kultúrával
Bárkinek, aki nem hisz a vezetői személetmódváltásban, most egy bizonyító erejű történetet hozunk. Talán egyetértünk abban, hogy az Amerikai Egyesült Államok hadserege az egyik legnagyobb
A coach szemlélet helyének megtalálása a szervezet működésében egyre inkább elengedhetetlennek tűnik a sikeresség fenntartásához és növeléséhez. Emellett korábban arra is rámutattunk, hogy milyen eszközökkel